FAQ

Appartement en gebouw

Huisdieren zijn helaas niet toegelaten. Wij hebben zelf een beagle en we zijn dierenvrienden, maar omwille van verscheidene redenen hebben we ervoor gekozen om geen huisdieren toe te laten in het appartement.

Een babybedje is helaas niet beschikbaar en zal je zelf moeten meebrengen.

Het appartement is voorzien van 4 slaapplaatsen maar kan in sommige gevallen door 5 mensen bewoond worden.

  • 2-persoonsbed in slaapkamer 1
  • stapelbed in slaapkamer 2

Een 5e persoon is toegelaten als het gaat om een jong kind. Contacteer ons voor meer info.

Je brengt zelf je bed-, bad- en keukenlinnen mee. In het appartement zijn wel voldoende donsdekens en kussens voorzien.

Jazeker, er zijn meerdere liften aanwezig in het appartement.

Volgende zaken zijn niet aanwezig in het appartement, en breng je best zelf mee indien nodig:

  • douchegel/zeep/shampoo
  • scheerapparaat/scheergel/scheermes
  • kam/haarborstel
  • tandpasta/tandenborstel
  • toiletpapier
  • haardroger
  • kleding
  • bed-, bad- en keukenlinnen
  • toiletgerief

Uiteraard! Het verwarmd binnenzwembad kan gratis gebruikt worden door onze huurders.

Het is helaas niet toegestaan om te roken in het appartement. Roken kan wel op het terras.

Bij de huur van het appartement is 1 ondergrondse autostaanplaats inbegrepen. Kom je met meer wagens, dan kan je ook een parkeerplaats zoeken in de nabije omgeving van het appartementencomplex.

Jazeker, het appartement beschikt over een wasmachine (7kg inhoud) om kleding te wassen.

Jazeker, de keuken is uitgerust met een vaatwasser. Zelf de vaat doen is niet nodig in Sea-Zen!

Je beschikt over alle zenders in een standaard TV-abonnement. Daarnaast kan je ook gratis gebruik maken van Netflix op de TV (Nederlands ondertiteld). Netflix is een gigantische online bibliotheek voor films en series.

Jazeker, geen enkel probleem. In de kelder van het appartementencomplex is een gratis fietsenstalling voorzien.

Boeking

Jazeker, we noteren graag je optie op een bepaalde periode. Ten laatste 1 jaar voor de aankomstdatum vragen we je om te beslissen of je het appartement zal huren of niet.

Bij elke boeking wordt een waarborg gevraagd van 200 euro. Deze som wordt terugbetaald binnen 10 dagen na uw vertrek op voorwaarde dat er geen schade werd aangetroffen. Kleine schade (bv. gebroken drinkglas) wordt niet in rekening genomen. Opgelet: bedraagt de schade meer dan de betaalde waarborg, dan zal deze schade volledig op u verhaald worden!

Jazeker, alle kosten van verwarming, water, elektriciteit, … zijn inbegrepen in de huurprijs.

Neen, wij verblijven zeer regelmatig zelf nog in het appartement en we richten ons dus op korte termijnverhuur (vanaf enkele dagen tot meerdere maanden).

Wanneer u het appartement vastlegt, dan vragen wij steeds een voorschot van 50% van de huurprijs. Het saldo van 50% dient ten laatste 1 maand voor aankomst in ons bezit te zijn. De waarborg dient in ons bezit te zijn voor het betrekken van het appartement.

Wij hebben een overeenkomst met een immokantoor vlakbij het appartement. Je kan daar de sleutels afhalen en bij vertrek ook achterlaten. Je ontvangt alle informatie in een bevestigingsmail nadat je een reservatie gemaakt hebt.

Het appartement is op aankomstdag beschikbaar vanaf 15.00 uur. De laatste dag dien je het appartement te verlaten rond 10.00 uur. Dit kan eventueel nog iets verlaat worden, indien er geen nieuwe huurders aankomen op dezelfde dag.

De laatste dag dien je het appartement te verlaten rond 10.00 uur. Dit kan eventueel nog iets verlaat worden, indien er geen nieuwe huurders aankomen op dezelfde dag.

Annuleren

Wij zijn een particuliere verhuurder en kunnen geen annulatieverzekering aanbieden. Echter, je kan hiervoor privé een verzekering afsluiten bij je eigen verzekeringskantoor.

Reeds betaalde bedragen (voorschot en eventueel saldo) worden niet terugbetaald. Je kan eventueel beroep doen op je een annulatieverzekering om deze kosten te recuperen. Indien de waarborg reeds werd betaald, wordt deze uiteraard terugbetaald.